Liiindaa

Alla inlägg under mars 2010

Av Linda - 18 mars 2010 09:34

Ska snart gå och göra i ordning spagetti så det är klart tills lias slutar på dagis.

Spagetti och skinksås får det bli:) Riktigt gott tror jag ska göra lite till mig själv med. Har så dåligt samvete för i morse när jag lämnade lias, va så mycket att tänka på när jag väl hade klätt av honom sen att jag va tvungen att säga till fröken(Lola) att Lias inte hade kissat på morgonen så det tog lite tid. Lias stod och väntade i fönstret på att få vinka men när jag väl kom dit så va han inte där :( Usch mår riktigt dåligt av det , Men jag får förklara för honom sen och fröken(Eva).


Han ska till Linus(pappa) idag och vara där tills nästa söndag, kommer vara jätte tomt hemma men man får tänka posetivt hehe ska vårstäda hyllor,Lådor och precis över allt =)


Skriver nog en rad sen igen nu börjar jag faktiskt bli lite hungrig :)


Av Linda - 17 mars 2010 10:36

Lias va jätte trött i morse, väckte han kvart i 7   , Hehe han drog täcket över huvudet och sa jag vill inte till Förskolan. Men efter många om och men så fick jag på honom kläderna och kom iväg!

Ingen höjdare med att äta frukost på morgonen så tog med banan och chokladpudding till honom på vägen men de ville inte ner i magen för det.

Lämnade honom vid 9 ungefär sen gick jag till Mamma O Pappa och sitter här.

Funderar på va man ska köpa till louise idag (Brors) tjej som fyller 23 år idag, Men tror jag vet på ett ungefär.

Borde skaffa mig en ny kamera Hmm, ska höra med Madde (Syrran) om jag kan få ta hennes hehe hon har ju redan fått en ny.


Nu blir det att kanske skriva ut lite kort på datan och bara ta det lungt tills jag ska hämta Min Ängel kl 14:00. 


Bilder på Förskolan & Lias <3


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards